Hei💗

Categories Blogg

Heihei <3

Jeg heter Johanne og er 23 år. Her på bloggen min, ønsker jeg å dele inspirasjon til klesstil, trening, og bærekraftig livsstil. Jeg er utdannet ballettdanser, og jobber med planter og som modell til vanlig. Jeg har lenge ønsket å starte en blogg, og gleder meg nå til å dele litt av livet mitt med dere.

Jeg har vært veganer i snart 8 år nå, og er veldig opptatt av dyrevelferd. Jeg bruker sjeldent skinnprodukter, og går helst for resirkulert plast. Jeg ønsker absolutt ikke å legge noe press på at andre må gjøre sånn som meg, men jeg ønsker å komme med idéer og inspirasjon til en mer bærekraftig livsstil.

 

 

Håper dere har en fin dag til tross for gråværet.

Her er meg i en bildeserie, Svart/Hvitt. (genser fra Gestuz)

(Bilder tatt i mitt hjemmestudio.)

 

-Johanne❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *